9/01/2012

Home made

My first own homemade apple and red/ black currant jam with herbs and ginger, syrup and the "tea", my first try at 
making homemade thyme bread and my favorite summer cold beetroot soup...


















9 komentářů:

  1. úžasné chutě a strašlivě nádherné fotografie, Kokoskové, děkujeme za zážitek, zase tu chvilku pobudeme ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ke snídani už jsem to dneska nestihla, ale třeba na odpolední svačinu se vrátím... ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vítejte, nabídněte si, všeho je dostatek :) K předpolední i odpolední svačině Vás tu čekáme...

    OdpovědětVymazat
  4. ♥ veliká poptávka na recept růžové polévky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Studená letní polévka z červené řepy: jednu středně velkou řepu oloupu, nakrájím na kostičky, zaliju vodou a dám vařit na cca 45 minut (já mám ráda, když není řepa úplně rozvařená, tedy mírně tvrdší, aby trochu chroupala), pět minut před koncem přidám podle chuti sůl, cukr (mnohem více cukru než soli, sůl jen trochu) a citronovou šťávu (já přidávám ingredience tak, aby byla polévka výrazná, takže cukru tam dávám několik lžic, ale vždy záleží také na sladkosti řepy) - po vychladnutí je chuť výraznější než za tepla. Polévku nechám vychladit na kuchyňské lince, do vychladlé polévky pak přidám kelímek zakysané smetany. Polévka se může dát do ledničky, před podáváním posypu čerstvými bylinkami. Já si tuto polévku vařím celé léto, je snadná, výborná a taky posílí nedostatek červených krvinek :-)

    OdpovědětVymazat